LimeGo är ett CRM system som användas av Välfärd. 

Systemet tillhandahålls som “Software as a Service” (SaaS), där vi köper ett abonnemang på tjänsten som görs tillgänglig online.

För närvarande har systemet tre användare och utbildning hanteras internt hos Välfärd.

 

Användarfrågor skall i första hand gå via intern superuser hos Välfärd men det finns även möjlighet att vända sig till leverantören.

Lime Technologies tillhandahåller produktsupport via Internet, e-post och telefon helgfri måndag till fredag 08.00 – 17.00. Supportfrågor via e-post besvaras normalt senast närmast påföljande arbetsdag. Supportärende som tas emot via telefon prioriteras efter ankomsttid.

Supportens öppettider kan förändras och dag före helgdag förbehåller sig Lime Technologies rätten att hålla supporten stängd, om så skulle ske kommer detta att meddelas på Lime Technologies hemsida.

 

Leverantörens hemsida

Lime - Marknadsledande CRM-system med en twist (lime-technologies.com)

 

Support sida

Lime Customer Portal: Självhjälp, guider och inspiration (lime-technologies.com)


Interna resusrser

Under CRM&Marketings produktområdeskanal i Teams